Iin Urheilijoiden talo

PDF-tiedostoIIN URHEILIJOIDEN TALO turvsuunn2013.pdf (474 kB)
Rysän turvallisuussuunnitelma

Taloa voi vuokrata juhlatilaisuuksiin. Suuretkin juhlat onnistuvat. 4 hengen pöytiä on n.30 kpl, keittiöstä löytyy mm. astianpesukone, uuni, liesi, jääkaappeja, pakastin ym. sekä kattavat astiastot n.150 hengelle. Aulassa sijaitsevat WC-tilat ja naulakot. Yläkerrassa on pieni keittiö ja kokoustila.

HINNASTO

Ajo-ohjeet:

Etelästä, Oulusta päin tultaessa ensimmäisestä liikenneympyrästä oikealle (Yli-Iin suuntaan). Pohjoisesta, Kemistä tultaessa, toisesta liikenneympyrästä vasemmalle. Ajomatkaa liikenneympyrästä on noin 1,5 kilometriä. Talo sijaitsee oikealla puolella.

Talonmies:

Heikki Nyman

Puh. 040 5520 980

Iin Urheilijoiden talo, tutummin Rysä on vuonna 1923 rakennettu historiallinen maamiesseurantalo. Os. Asematie 170, 91100 Ii
Sali
Kahvio