Pesiskesän suunnittelu kovassa käynnissä

10.2.2019

Pesiksen talvikausi pitää sisällään myös harjoituspelejä, joita olemme tänä talvena pelanneet muun muassa Ouluhallissa ja Lappia-hallissa.

Pakkaset hellittävät ja kevätaurinkoa odotellaan myös pesisjoukkueissa. Treenit ovat pyörineet koko talven ja kesää odotellaan jo innokkain mielin.

Pesisjunioreiden sarjaan ilmoittautuminen on parhaillaan käynnissä, ja me IiU:ssa lähdemme pesiskesään 7 juniorijoukkueen ja kahden aikuisten joukkueen voimin. Lisäksi juniorimme osallistuvat innokkaasti myös alueleireille Kärsämäellä, Ylivieskassa ja Kempeleessä. Myös valtakunnan leirit Espoossa ja Oulussa kutsuvat osaa joukkueistamme.

Olemme myös valjastamassa Rysää eli Urheilijain taloa lyöntitreenikäyttöön. Talkoovoimin olemme muun muassa asentaneet lyöntiverkkoja, ja harjoitukset voivat Rysällä alkaa lähipäivinä! Kiitos kaikille talkoolaisille vaivannäöstä. Lisäksi järjestämme yhteisen Seuraillan sunnuntaina 24.2. klo 17 - 20, jossa muun muassa esittelemmme seuran pesisjoukkueet ja tavoitteitamme tulevaa ajatellen. Pesiskesään valmistautuminen on siis kuumimmillaan ja odotamme tulevaa kovasti!

Jos pesis kiinnostaa, niin joukkueisiin kuin taustajoukkoihin mahtuu vielä mukaan! Se onnistuu helposti ottamalla yhteyttä esimerkiksi joukkueiden joukkueenjohtajiin - yhteystiedot löydät sivuiltamme!

T: Pesisjaoston väki