TIEDOTE KORONAVIRUKSESTA päivitetty 17.5.2020

12.3.2020

Tiedote koronaviruksesta 17.5.2020 - Iin Urheilijat ry

Seuramme suhtautuu vakavasti ja vastuullisesti koronaviruksen aiheuttaman COVID-19 -tartuntatautiepidemiaan.
Noudatamme viranomaisten suosituksia ja teemme oman osamme viruksen leviämisen ehkäisemiseksi.

Olemme tehneet seuraavanlaisia muutoksia hallituksen linjaamien ohjeiden mukaisesti:

-Ulkoharrastuspaikat on avattu 14.5 lähtien. Pesäpalloharjoitukset on aloitettu pienryhmissä, lisätietoa joukkueenjohtajilta ja valmentajilta. Pesäpallokentän huoltorakennus on poissa käytöstä toukokuun loppuun saakka.

-1.6 alkaen muut julkiset sisäurheilutilat avataan ja urheilukilpailuja ja -sarjoja käynnistetään erityisjärjestelyin.

-Iin Urheilijoiden talon vuokraus 1.6 lähtien: 10 henkilön kokoontumisrajoitusta muutetaan 50 henkilön kokoontumisrajoitukseksi.

-Suosittelemme omatoimista harjoittelua mahdollisuuksien mukaan tässä poikkeustilanteessa

-Kokoontumisrajoituksia tulee noudattaa

Seuran aiemmin ilmoittama kevätkokous 22.3 on peruuntunut ja on siirtynyt myöhemmin ilmoitettavaan ajankohtaan

Iin Urheilijat ry