ILMOITTAUDU LIIKUNTALEIKKIKOULUN OHJAAJAKOULUTUKSEEN!

23.8.2017

Ohjaajakoulutus Iissä, la 2.9.2017 klo 9-17 ja su 3.9.2017 klo 9-17 (yhteensä 16h) Koulutuspaikka: Valtarin koulu

Liikuntaleikkikoulu-ohjaajakoulutus

Liikuntaleikkikoulun ohjaajakoulutus (kesto 16 tuntia)

Liikuntaleikkikoulu on Nuoren Suomen kehittämä, 3-6-vuotiaiden lasten monipuolinen liikuntaohjelma. Liikuntaleikkikoulun ohjaajakoulutus, tuntimallit ja toimintatapa edistävät pienten lasten liikuntaa mm. urheiluseuroissa, MLL -yhdistyksissä, seurakunnissa ja päivähoidossa. Yhdistyksissä Liikuntaleikkikoulu on pienten lasten monipuolinen liikuntaharrastus. Päivähoidossa Liikuntaleikkikoulu-ohjelmaa voidaan soveltaa osaksi liikuntakasvatusta.

Liikuntaleikkikoulun sisältö on rakennettu lasten liikunnallisen kehityksen vaiheet huomioiden. Liikuntaleikkikoulu tarjoaa suunnitelmallisen neljän vuoden liikuntaohjelman valmiine tuntimalleineen.

Ohjaajakoulutuksessa teemoina ovat mm. leikinkehittely, liikunnan perustaitojen kehittyminen sekä liiketekijöiden ja erilaisten ohjaustapojen käyttö osana monipuolista lasten liikuntaa.

Ohjaajakoulutuksessa osallistuja saa Liikuntaleikkikoulun ohjaajan oikeudet ja käyttöönsä liikuntaohjelmakansion. Koulutukseen voi osallistua jo 16-vuotiaana ja toimia apuohjaajana ryhmässä. Ryhmästä vastaa aina 18 vuotta täyttänyt ohjaaja.

LISÄÄ TIETOA LIIKUNTALEIKKIKOULUSTA LÖYDÄT TÄÄLTÄ

Ajankohta ja paikka:

• la- su 2.-3.9.2017 (la klo 9-17 ja su klo 9-17), Ii, Valtarin koulu (Koulutie 2, 91100 Ii)

Hinta:

180 €/osallistuja. Oulun Seudun Leaderin alueella (Oulu, Ii, Kempele, Muhos, Utajärvi, Pudasjärvi) toimivien yhdistysten jäsenille ilmainen, lue lisää Yhteisöllisyydellä elinvoimaa hankkeestamme tästä.

Hinta sis. koulutuksen (16h) sekä liikuntaleikkikoulun ohjaajakansion.

Ilmoittautumiset:

Ilmoittaudu täällä viimeistään viikkoa ennen koulutusta. Ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse koulutusvahvistus ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen.

Huomioithan, että koulutuksen järjestäjä ei vakuuta osallistujia. Eli tarkistathan oman/työnantajasi vakuutusten voimassaolon!

Lisätietoja:

Lasten ja nuorten liikunnan päällikkö

Mari Patanen

etunimi.sukunimi@popli.fi